Cocotte minute > Proti sobě

Cocotte minute
Česká republika
Hardcore

Opět dokonalý zvukový výstřel, opět ostré kytary, opět basa na hranici kremace, opět HC bicí, opět dokonalý zážitek z pohledu na grafiku obalu. Martin se místami pokouší zpívat čistým hlasem. To jsou pěkné zářezy druhé desky Hardcorové skupiny Cocotte minute. Bohužel jak jste si asi všimli žádná zmínka o hudební stránce, jak to? Je to jednoduché.
Album Proti sobě kromě některých momentů není na takové úrovni jako debutant. Ano, posun ke kvalitnímu pojetí stylu je zřejmý, ale chybí energie, chybí jasný poznávací hit. Je to deska kvalitně udělaná, je to deska, která se dá poslouchat bez klepání hlavy, pohodička, žádnej stres. A to je špatně. Osobně jsem očekával energickou nálož, prostě nástupce Czeka. Přesto se zde dá najít několik perliček. Hned první tři songy Bratře nedovol, Kopem a Další ráno jsou tím, co se dá brát jako posun k lepšímu. Hlavně Další ráno je vrchol alba, už jen kvůli tomu, že Martin ukazuje své pěvecké schopnosti. Náladový refrén je výborný. Pěkný moment je i v páté Drž se mě. Další HC kopačka připomínající předchůdce alba Proti sobě. Dejme tomu, že radost dělá i následující Fýzlí dítě. Dobrá je i Pojď se mnou, hlavně refrén je silný jak může jen Nu-metal být. Musím vyzdvihnout i cover Můj čas rozdělen na tři části a dán úplně na závěr. Bohužel zbytek alba na mě působí jako výplň a mám pocit, že trochu kapela nevěděla kam jít. Písně jako Štěstí, Ty mi to dáš a Hlad na z hvězdy prach mi přijdou celkem nudné a nezáživné. Jako málo dodělané pak působí Mělkej hrob, Generace polosmradů. Neříkám, že jsou příšerné, ale chybí mi tam něco málo. Třeba nějaký host v Mělkém hrobu by se hodil. Více rychlejších temp by taky prospělo. Nejsou zcela tragické, jen chybí detaily.
Bohužel jak jsem řekl na začátku, chybí celková energie, chybí život. Takový jaký byl na Czeko zde není a proto i hodnocení nemůže být tak vysoké, přesto to není tak zlé.

Proti sobě * 7,5/10

www.cocotteminute.org